سفر به تایلند
نوشته شده توسط : شیما

در این مطلب قصد داریم چند نکته مهم را در رابطه با سفر به تایلند برای شما بیان کنیم که رعایت کردن آنها بسیار مهم بوده و باعث می شود سفری آسوده و بدون دردسری را داشته باشد. در تایلند یک سری قوانین و مقرراتی وجود دارد که شاید در کشورهای دیگر دنیا وجود نداشته باشد و برای ما خیلی عجیب بنظر آید که می خواهم به بخشی از آنها اشاره کنم :

1 - تایلند دارای مردمانی مهربان ، خوشرو و خونگرم می باشد و بسیاری از آنها از درگیری و خشونت دوری می کنند. شما هم هنگام سفر به تایلند این نکته را رعایت کنید که از درگیری با آنها دوری کنید و احیاناً در صورت مشاهده درگیری از دخالت اجتناب کنید. معمولاً خیلی به ندرت می شود آثاری از خشونت و درگیری را در این سرزمین مشاهده کرد.

2 – هرچند قدم زدن بدون لباس در تایلند و در کنار سواحل در پاتایا و شهر های دیگر تایلند اشکالی ندارد ولی رانندگی بدون لباس جرم محصوب می شود و جریمه سنگینی بابت آن باید بپردازید.

3- مردم تایلند احترام بسیار زیادی برای خاندان سلطنتی و ملیت خود قائل هستند و در بسیاری از منازل و فروشگاه‌های این کشور می توان تصاویر پادشاه و ملکه این کشور را مشاهده کرد. اما این احترام تنها قلبی نیست و تا حدی ناشی از سخت گیرانه‌ترین قوانین دنیاست که بر این کشور حاکم است و هرگونه توهین و بی احترامی به خاندان سلطنتی این کشور بین 3 تا 15 سال محکومیت زندان در پی دارد. بنابر این از صحبت کردن و توهین به پادشاه و حتی با عکس آنها جداً خود داری کرده . حتی در صورتی که پول تایلندی بر روی زمین افتاد حواستان باشد بر روی آن پا نگذارید. زیرا این کار یک توهین و بی احترامی به پادشاه و کشور تایلند به حساب می آید.

4- اینترنت در تایلند به شدت تحت کنترل است. به یاد داشته باشید که تا زمانی که در تایلند می باشید، متنی علیه پادشاه این کشور در شبکه های اجتماعی نگذارید.

5 – هنگام تبدیل کردن دلار به پول تایلند توجه کنید که هیچگونه خط خوردگی و نوشته و یا چسب و امثال آن بر روی پول نباشد و خود نیز از نوشتن و یا چسب زدن به پول تایلند خود داری کنید ، زیرا اولاً هیچ کدام از فروشگاها و مغازه دار ها آن را قبول نکرده و هنگام تبدیل آن به دلار 40% آن را کم می کنند.





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , تور پوکت , تور پاتایا , تور بانکوک پاتایا پوکت , تور تایلند ارزان , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند نوروز 94 , ,
:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور تایلند نوروز 93 , ارزانترین تور تایلند , تور ارزان قیمت تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند دقیقه 90 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند با نرخ ویژه ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: